Wymiana, zwrot i reklamacje

W sklepie FlexiStreet.pl istnieje możliwość wymiany, zwrotu i reklamacji towaru

WYMIANA

Aby wymienić produkt na inny musisz dokonać zwrotu – czyli wysłać przesyłkę na adres FlexiStreet.pl, po jej odbiorze dokonujemy zwrotu pieniędzy za zwrócony towar na Twoje konto. Następnie należy zamówić produkt we właściwym rozmiarze. Odsyłany towar musi posiadać wszystkie oryginalne metki i musi być nieużywany. Towar można wymienić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Czynności, które trzeba wykonać w celu wymiany towaru:

– Pobrać druk wymiany/zwrotu/reklamacji towaru, dokładnie go wypełnić, podając wszystkie wymagane dane. Wskazać powód wymiany. Należy podać też numer konta, abyśmy mogli odesłać pieniądze za zwrócony towar.

– Zapakować towar w oryginalne opakowanie wraz z wydrukowanym i wypełnionym druk wymiany/zwrotu/reklamacji towaru oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura), następnie odesłać niezwłocznie na adres: JMG Małgorzata Matuszewska/ Flexistreet.pl , ul. Senatorska 6a, 05-120 Legionowo. Dodatkowo formularz zwrotu można też wysłać na adres e-mail  kontakt@flexistreet.pl

Przed złożeniem zamówienia należy upewnić się, czy w sklepie znajduje się odpowiedni rozmiar lub kolor. Po dokonaniu ponownego zamówienia należy czekać na dopełnienie formalności dot. zwrotu poprzedniego zamówienia i zwrot pieniędzy.

UWAGA

– Do wymiany towaru niezbędne jest załączenie potwierdzenia zakupu (paragon lub faktura) w naszym sklepie.

– Wymieniane/ zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą mieć wszelkie oryginalne zabezpieczenia (np. foliowe naklejki w miejscach intymnych) i powinny posiadać wszystkie oryginalne metki.

– Klient ponosi bezpośredni koszt wysyłki zwrotnej towaru (czyli odesłania go do FlexiStreet.pl). Prosimy o nieprzesyłanie paczek za pobraniem – nie odbieramy przesyłek o takiej formie płatności.

ZWROT

Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Zgodnie z prawem Klient nie musi podawać powodów zwrotu, jednak będziemy wdzięczni za ich ujawnienie, co pozwoli nam w przyszłości przygotowywać ofertę lepiej dostosowaną do potrzeb naszych klientów.

Procedura zwrotu pieniędzy trwa od 7 do 14 dni roboczych od momentu otrzymania prawidłowo wypełnionego druku zwrotu.

Czynności, które należy wykonać w celu wymiany towaru:

– pobrać druk wymiany/zwrotu/reklamacji towaru i prawidłowo go wypełnić. Pamiętaj o dokładnym podaniu danych numeru konta bankowego, na który zwrócimy Ci pieniądze.

– Zapakować towar w oryginalne opakowanie wraz z wydrukowanym i wypełnionym drukiem wymiany/zwrotu/reklamacji towaru oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura), następnie odesłać niezwłocznie na adres: JMG Małgorzata Matuszewska /FlexiStreet.pl, ul. Senatorska 6a, 05-120 Legionowo.  Dodatkowo oświadczenie możesz też wysłać na nasz adres e-mail kontakt@flexistreet.pl

UWAGA

– Do zwrotu towaru niezbędne jest załączenie potwierdzenia zakupu (paragon lub faktura) w naszym sklepie.

– Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą mieć wszelkie oryginalne zabezpieczenia (np. foliowe naklejki w miejscach intymnych) i powinny posiadać wszystkie oryginalne metki.

– Klient ponosi bezpośredni koszt wysyłki zwrotnej towaru (czyli odesłania go do FlexiStreet.pl). Prosimy o nieprzesyłanie paczek za pobraniem – nie odbieramy przesyłek o takiej formie płatności.

REKLAMACJA

– Aby zareklamować towar, trzeba pobrać, wydrukować i wypełnić druk wymiany/zwrotu/reklamacji towaru

– Następnie reklamowany towar wraz z wydrukowanym i prawidłowo wypełnionym drukiem wymiany/zwrotu/reklamacji towaru oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura) należy odesłać niezwłocznie na adres: JMG Małgorzata Matuszewska/ FlexiStreet.pl, ul. Senatorska 6a, 05-120 Legionowo. Dodatkowo formularz reklamacyjny można też wysłać na adres e-mail kontakt@flexistreet.pl

– Rozpatrzenie reklamacji trwa 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego produktu.

– Jeśli reklamacja zostanie uwzględniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli np. z powodu braków magazynowych nie będzie to możliwe, zwrócimy równowartość ceny bądź też zaproponujemy inny dostępny w sklepie towar w podobnej cenie.

UWAGA

– Do rozpatrzenia reklamacji przyjmujemy wyłącznie prawidłowo wypełnione i załączone druki wymiany/zwrotu towaru/reklamacji reklamowanego towaru.

– Do reklamowanego towaru jest konieczne załączenie potwierdzenia zakupu (paragon lub faktura) w naszym sklepie.

FlexiStreet.pl ponosi bezpośredni koszt wysyłki reklamowanego towaru (czyli odesłania go do FlexiStreet.pl) wyłącznie w przypadku skorzystania z usług firmy kurierskiej współpracującej z FlexiStreet.pl. W przypadku skorzystania z usług innej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej ten koszt obciąża Klienta. Prosimy o nieprzesyłanie paczek za pobraniem – nie odbieramy przesyłek o takiej formie płatności.