Najczęściej zadawane pytania

NIE PAMIĘTAM HASŁA DO FLEXISTREET.PL
Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis “Nie pamiętam hasła”. Podaj adres e-mail i nowe hasło. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list. Znajdzie się w nim potwierdzenie, którego należy dokonać, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem można się zalogować, podając nowe hasło.

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PRODUKTY WIDOCZNE NA STRONIE W INNYCH NIŻ DOSTĘPNE ROZMIARACH CZY KOLORACH?
W naszym sklepie można zakupić jedynie produkty dostępne – są one wyświetlane. Jeśli widoczny produkt w pewnym wariancie kolorystycznym czy rozmiarowym jest aktualnie niedostępny, sugerujemy wysłanie maila z zapytaniem o czas oczekiwania na dostępność, na adres kontakt@flexistreet.pl. Odpowiedzi dotyczącej przybliżonego czasu oczekiwania udzielimy jak najszybciej.

CZY WSZYSTKIE PRODUKTY WIDOCZNE W SKLEPIE SĄ DOSTĘPNE “OD RĘKI”?
Tak, ale może się zdarzyć, że z przyczyn technicznych lub innych, niezależnych od nas, na stronie może pojawić się błędna informacja o dostępności towaru, którego jednak nie mamy w magazynie. Definitywne potwierdzenie dostępności następuje przy złożeniu zamówienia, które zostaje następnie potwierdzone mailowo.

CZY CENA WYŚWIETLANA PRZY DANEJ POZYCJI OBEJMUJE OPŁATĘ ZA DOSTAWĘ?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Zakupy powyżej 180 zł objęte są darmową dostawą.

NA STRONIE SKLEPU NIE MA DLA MNIE KODU PROMOCYJNEGO, GDZIE MOGĘ GO ZNALEŹĆ?
Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nieposiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.

CZY ZAMÓWIONE TOWARY SĄ TEŻ WYSYŁANE ZA GRANICE POLSKI?
Tak. Sklep realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski – jednak w przypadku takiego zamówienia prosimy najpierw o kontakt mailowy na kontakt@flexistreet.pl w celu ustalenia szczegółów zapłaty, kosztów transportu i czasu realizacji zamówienia.

CZY ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA JEST RÓWNOZNACZNE Z OBCIĄŻENIEM KARTY PŁATNICZEJ LUB KREDYTOWEJ?
Tak. Pozytywna autoryzacja karty jest równoznaczna z przelaniem środków z konta klienta na konto sklepu.

CZY TOWARY ZAMÓWIONE PODCZAS JEDNYCH ZAKUPÓW W SKLEPIE MOGĄ ZOSTAĆ WYSŁANE POD RÓŻNE ADRESY?
Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli jest potrzeba, aby zakupione towary zostały wysłane np. do dwóch różnych osób, należy złożyć dwa zamówienia.

PODCZAS JEDNYCH ZAKUPÓW (JEDNEJ SESJI W SKLEPIE) KLIENT NABYŁ KILKA PRODUKTÓW. CZY MOGĄ ONE ZOSTAĆ WYSŁANE W JEDNEJ ZBIORCZEJ PRZESYŁCE?
Tak, ale wyłącznie wtedy, kiedy takie zamówienia zostały złożone w krótkich odstępach czasu, przed zapakowaniem i wysłaniem towaru. W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszykontakt za pomocą poczty e-mail kontakt@flexistreet.pl. Proszę przygotować i podać numery zamówień produktów, które mają zostać wysłane zbiorczo. Fakt połączenia zamówień musi zostać potwierdzony e-mailem.

NA POTWIERDZENIU ZAMÓWIENIA JEST WYSZCZEGÓLNIONA KWOTA DO ZAPŁATY PRZELEWEM: CZY NALEŻY ZAPŁACIĆ CAŁOŚĆ TEJ KWOTY?
Tak. Płatność musi nastąpić w całości – nie prowadzimy sprzedaży ratalnej.

NIE MOGĘ DOKONAĆ PRZELEWU, CZY NUMER KONTA NA PEWNO JEST POPRAWNY?
Tak, numer konta podany na naszej stronie jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem, jaki format zapisu numeru konta bankowego jest tam akceptowany.

CZY MOŻNA DOSTARCZYĆ PRZESYŁKĘ DO ODBIORCY W OKREŚLONYCH PORACH DNIA?
Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia klient otrzymuje numer zamówienia oraz informację o wybranej firmie kurierskiej. W przypadku wyboru współpracującej z nami firmy kurierskiej GLS jest możliwość śledzenia przesyłki, klient otrzymuje również numer telefonu do kuriera i może osobiście ustalić z nim datę i godzinę dostarczenia przesyłki lub pozostawienia jej w punkcie kontaktowym (nie dotyczy przesyłek za pobraniem).

CZY W PRZYPADKU PRZESYŁKI KURIERSKIEJ JEST MOŻLIWE PODANIE ALTERNATYWNEGO ADRESU W ZALEŻNOŚCI OD GODZINY DORĘCZENIA?
Niestety, nie ma możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej.

PACZKA ZOSTAŁA WYSŁANA JUŻ KILKA DNI TEMU, ALE PRZESYŁKA JESZCZE NIE DOTARŁA.
Prosimy o kontakt z przedstawicielem firmy kurierskiej wybranej podczas zamówienia (GLS). Na stronie internetowej firmy kurierskiej można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego. Czasami przesyłka jest dostarczana, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. Na przykład firma GLS posiada tzw. ParcelShop, w których kurierzy pozostawiają paczki. Adres najbliższego punktu kontaktowego powinien znajdować się na awizo. W przypadku braku awizo lub braku paczki w punkcie kontaktowym firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami mailowo na adres kontakt@flexistreet.pl. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić z firmą kurierską przyczynę niedostarczenia przesyłki. Zaginięcia przesyłki zdarzają się niezwykle rzadko.

CZY ISTNIEJE WYDRUKOWANY KATALOG OFERTY SKLEPU?
Nie, nie posiadamy katalogu drukowanego, nasza pełna i aktualna oferta znajduje się na stronie www.FlexiStreet.pl

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT?
Tak, na życzenie klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. Mail z możliwością pobrania i wydruku faktury jest też automatycznie wysyłany do klienta po złożeniu zamówienia.

CZY JEST MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIONEJ BIELIZNY?
Niestety, nie. Nasz sklep nie prowadzi stacjonarnej placówki sprzedaży detalicznej.